П`ятниця, 29.03.2024, 16:32
Відділ освіти Новобузької райдержадміністрації
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Інклюзивне навчання
 
                   Українська система освіти надає батькам дітей з особливими потребами можливість вибору різних форм навчання - навчання у спеціальному інтернаті, навчально – реабілітаційному центрі, навчання за індивідуальною формою, у формі екстернату тощо.
                    Нині в педагогічній громадськості чи не найбільше обговорюють проблеми інтеграції дітей із порушеннями психофізичного розвитку в єдиній освітній системі - загальноосвітній школі. З метою реалізації основних положень Концепції ООН про права дитини, Всесвітньої декларації про збереження, захист і розвиток дітей, національних програм із соціально – педагогічної підтримки дітей з особливими потребами та їхніх батьків, в Україні почався процес впровадження інклюзивного навчання .
                   Інклюзія – процес реального включення інвалідів до активного суспільного життя. Це гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем проживання.
                   Основні завдання інклюзивної освіти:
  • удосконалення нормативно – правового, науково – методичного, фінансово – економічного забезпечення, орієнтованого на впровадження інклюзивного навчання;
  • запровадження інноваційних освітніх технологій у контексті форм інклюзивного підходу та моделей надання спеціальних освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з інвалідністю;
  • формування освітньо – розвивального середовища для дітей з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення психолого – педагогічного, медико – соціального супроводу; 
  •  упровадження інклюзивної моделі навчання в загальноосвітніх навчальних закладах з урахуванням потреби суспільства; 
  • залучення батьків дітей з особливими освітніми потребами до участі в навчально – реабілітаційному процесі з метою підвищення його ефективності.
                   Концепція інклюзивної освіти відображає одну із головних ідей - усі діти є цінними й активними членами суспільства. Навчання в інклюзивних навчальних закладах буде корисним як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей з типовими рівнем розвитку та їх членів родини.
              Перші експериментальні кроки в нашому районі вже зроблені. В 2012 -2013 навчальному році ми створили на базі Новобузької ЗОШ І-ІІ ступенів № 9 два інклюзивних класи для дітей з особливими потребами (діагноз ДЦП).
              Для цих дітей в школі введено 2 посади асистента вчителя та посаду практичного психолога. Куш Т.І. та Рибалка Т.В. (асистенти вчителя) кожен день, не відходячи від дітей ні на хвилину, допомагають адаптуватися до соціального середовища, найти собі товаришів.
                  Мущиніна Оля (1 клас) та Літвінчук Альона (5 клас) мають змогу відвідувати шкільні гуртки, брати участь в шкільних заходах, святах.
                  Перебування в школі допомогло їм знайти друзів, реалізувати себе в навчальному процесі, отримати навички соціальної адаптації.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Календарь
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайта
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти і науки Миколаївської ОДА
  • МОІППО
  • Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz